D 12

2009.04.27. 12:53 | laci44 (törölt) | komment

 

Találkozás

 

Hófödte erdei táj bukkant fel előttem. Botorkáltam az ágak-bogakon át. A fiatal fekete fák között lélek se mozdult, hang se moccant.

S ekkor, a hófödte erdei úton elsuhant a fekete királynő.

Hosszú szoknyáján és egyenes derekán kívül főleg távolodása jelentette őt. Nesztelen, gyors léptekkel tartotta az utat. Felém se nézett.

A tisztáson hozzá közelebb értem. Megállt, így a távolság alig mérten fogyott.

Kínlódva préselődtek belőlem a szavak:

- Ki vagy te? Mi a neved?

Szót se szólt, arca mindegyre csak vibrált és folyt.

Én kinyújtottam kezem és tétován simogattam tömött, szőke haját a halántékán.

 

(943)

 

 

 

 

 

 

 

 

Másik találkozás

 

Egy erdei tó mellett álltam, és a meghívottra vártam. A dermedt föld kérgét érte csak a napsugár. A bőröm érte csak a napsugár.

S ekkor, a dombtetőn, feltűnt az oroszlán. Inni akart láttam, és akaratlan álltam el útját. Megtámad-e vajon, ha odébb megyek lassan, ha odébb megyek halkan?

Hozzá közelebb kellett mennem. Óriás macskafejével csak nézett.

Macskafején a simogatnivaló szőke bundát néztem én.

Aprókat léptem.

 

(945)

süti beállítások módosítása